Υποβολή καταγγελίας
Η κύρια αποστολή του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης είναι η παραλαβή και η εξέταση καταγγελιών για προβλήματα κακοδιοίκησης που προκαλούν οι υπηρεσίες του Δήμου, προκειμένου να επιτευχθεί η διαμεσολαβητική επίλυσή τους.
- Συμβουλευθείτε το "Αντικείμενο καταγγελίας", ώστε να υποβάλλετε μια παραδεκτή και βάσιμη καταγγελία.
- Συμπληρώστε το Έντυπο Υποβολής Καταγγελίας, σε word αρχείο, εδώ, σε pdf αρχείο, εδώ.
Οι καταγγελίες στον Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης μπορούν να υποβληθούν με τέσσερις τρόπους:
![]() |
Φυσική Υποβολή, Υποβολή έγγραφης καταγγελίας σε γραπτή μορφή με εμφάνιση του θιγόμενου στο Γραφείο του Συμπαραστάτη με λήψη αριθμού πρωτοκόλλου. Την καταγγελία μπορεί να υποβάλλει και νόμιμα εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος του θιγόμενου. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να υπαγορεύσει το περιεχόμενο της καταγγελίας του επί τόπου ή να αποστείλει την καταγγελία του ταχυδρομικώς με επιστολή. |
Ώρες υποβολής καταγγελίας, Δευτέρα - Παρασκευή: 10.00-16.00 μ.μ. |
|
![]() |
Υποβολή μέσω fax, Μπορείτε επίσης να στείλετε το συνημμένο Έντυπο Υποβολής Καταγγελίας στο fax: 213 2014782 |
![]() |
Τηλεφωνική Υποβολή, Για τηλεφωνική καταγγελία μπορείτε να μας καλέσετε στο: 213 2014729. |
Ώρες υποβολής καταγγελίας, Δευτέρα - Παρασκευή: 10.00-16.00 μ.μ. |
|
![]() |
Υποβολή μέσω Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου, Μπορείτε να στείλετε τις καταγγελίες ηλεκτρονικά στο e-mail: simp@0177.syzefxis.gov.gr, συμπληρώνοντας το Έντυπο Υποβολής Καταγγελίας, σε word αρχείο, εδώ, σε pdf αρχείο, εδώ. |